روغن نارگیل ضدآفتاب طبیعی برای پوست
نوشته شده توسط : آقای شریفی

در مناطق گرمسیری جهان که نارگیل به وفور یافت می شود، از این روغن پرخاصیت برای موارد زیادی استفاده می شود، بومیان از روغن نارگیل برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می کنند، زیرا آنها معتقدند که روغن نارگیل از آسیب رساندن اشعه های مضر خورشید به پوست جلوگیری و از آن در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند. روغن طبیعی نارگیل بدون هیچ گونه مواد شیمیایی یا افزودنی می تواند پوست را در داغ‌ترین مکان های کره زمین بهتر از هر نوع کرم های ضد آفتابی مصنوعی و فرآوری شده محافظت کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد روغن نارگیل که می تواند در سلامت و زیبایی پوست تاثیر به سزایی داشته باشد، آن است که این روغن پس از گذشت مدت طولانی بر خلاف بسیاری از روغن های دیگر، بدون اینکه اکسید شود از پوست محافظت می کند و به همین دلیل است که در بسیاری از کرم های مراقبت از پوست در برندهای مختلف دنیا روغن نارگیل استفاده می شود. 

روغن نارگیل یک ترین نرم کننده قوی برای پوست

این روغن  یک نرم کننده قوی پوست بوده و در از بین بردن خشکی و سختی پوست به خصوص در فصل پاییز و زمستان بسیار مفید است، برای این منظور کافی است مقداری روغن نارگیل را روی کف دست خود بریزید و کف 2 دست خود را یک یا 2 بار روی هم ماساژ دهید، سپس با همین روغن روی پوست دستتان را چرب کنید و از نرمی و لطافت پوست خود لذت ببرید. 

یک لایه بردار قوی برای پوست

روغن نارگیل از انواع روغن مخبوب برای سلامتی پوست و مو است.از خواص روغن نارگیل این است که به عنوان یک لایه بردار قوی پوست محسوب می شود و با از بین بردن چربی اضافه و پوست های مرده زیبایی را به شما هدیه می دهد. روغن نارگیل برخلاف سایر لایه بردارها که پوست را خشک می کند، افزون بر لایه برداری موجب رطوبت پوست می شود و آلودگی هایی را که موجب مسدود شدن منافذ پوست شده است بدون احساس سوزش پاک می کند . 

 بلای خشکی دست و آرنج

شستشوی ظرف، کارهای منزل، انواع کارهای یدی در آقایان، کاشت باغچه و غیره جزو عواملی هستند که پوست دست ها را خشک، زبر، حساس و دردناک می کنند. برای رفع این مشکلات می توانید به سراغ روغن نارگیل بروید. حتی توصیه می کنیم یک شیشه ی کوچک از این روغن را کنار سینک ظرفشویی داشته باشید و بلافاصله بعد از شستشوی ظرف، پوست دست ها را مرطوب کنید. روغن نارگیل برای افرادی که از خشکی و ترک پوست آرنج ها، زانوها و پاشنه پا در عذاب هستند نیز معجزه گر است. چون این روغن وارد لایه های عمقی تر پوست شده و باعث نرمی و احیای سلول های آسیب دیده می شود. توصیه می کنیم بعد از حمام برای جلوگیری از خشکی این مناطق از بدن، از خرید روغن نارگیل بکر غافل نشوید.

 





:: برچسب‌ها: روغن نارگیل , خواص روغن نارگیل برای مو , روغن نارگیل خوراکی , فروشگاه اینترنتی توشه بر ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: